onsdag den 2. september 2009

Coco Electra



Efter at være blevet slæbt med i Ilva af min mor, fandt jeg disse fantastiske, farverige malerier i deres kunst afdeling. Farverne sprang op i hovedet på mig, som en glad hund der kommer en i møde når man kommer hjem. Nøj de var bare super fede, og var godt overrasket over at finde SÅ fine billeder i Ilva. Herefter er jeg blvet helt tosset, med Coco Electra og har tænkt mig at holde noget mere øje med hende.
Undskyld de dårlige billeder.

I just found these amazing colorful pictures at Ilva funiture store, which surpriced me a lot. I am totaly crazy about the colors that Coco Electra uses. The thought that she put in to it is fears, I love it.

2 kommentarer:

  1. Hey Chris - hun udstiller blandt andet hos 'Brightside Tattoo' ;)

    SvarSlet
  2. Hey Julie
    Tak for tippet, vil skynde mig derned hun er sku for cool.

    SvarSlet